Un bărbat hipoacuzic din Istanbul a avut parte de o surpriză inedită, după ce a fost implicat, fără să știe, într-o reclamă pentru serviciul video de relații cu publicul lansat de Samsung, special pentru persoanele cu deficiențe de auz.
Muharrem a devenit protagonistul spotului grație surorii lui, care, în secret, a dat o mână de ajutor echipei de producție, scrie Huffington Post.
Filmările, realizate cu camera ascunsă, au început într-o dimineață, imediat ce tânărul a ieșit din casă. Mai multe persoane care învățaseră anterior limbajul semnelor l-au întâmpinat pe Muharrem, în diverse situații „planificate”.
Spre exemplu, un bărbat pe lângă care trece pe stradă îi spune „Bună dimineața!”, iar un vânzător îi oferă informații despre un sortiment de covrigi din magazinul său.
Mai departe, un alt bărbat îi oferă un măr în semn de mulțumire pentru ajutorul acordat atunci când fructele îi căzuseră pe jos, o femeie care se lovește accidental de el îi cere scuze, iar un taximetrist îi spune „Bun venit!”, de asemenea prin intermediul limbajului semnelor folosit.
Deși Muharrem devine din ce în ce mai nedumerit, adevărul îl află abia spre final, când, sora lui îl îndeamnă să privească un ecran pe care o tânără, reprezentantă a Samsung, îi explică, tot prin limbajul semnelor, că totul a fost plănuit special, iar compania sud-coreeană a ales această metodă pentru a-și promova serviciul video de relații cu clienții.
Copleșit de emoție, tânărul izbucnește în plâns.